Support / FAQ

FAQ står for Frequently Asked Questions (På dansk: Ofte Stillede Spørgsmål) og er en samling af de spørgsmål, vi ofte modtager fra vore kunder.

I vores FAQ kan du således finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Derudover indeholder vores FAQ også en række guides til opsætningen af eksempelvis e-mailklienter m.m.

Klik her for at se, om de spørgsmål allerede er besvaret i vores FAQ.

Personlig hjælp / Fjernsupport

Kan du ikke finde svaret i vores FAQ, eller har du brug for personlig hjælp, så er du altid velkommen til at kontakte os. Vore supportere sidder klar til at hjælpe dig.

For fjernsupport har du mulighed for at benytte vores fjernsupport klient, som understøtter både Windows og OS X. Klik her for at benytte fjernsupport.

Rådgivning

Såfremt dit spørgsmål ikke drejer sig om produkter, som vi tilbyder, men du blot ønsker rådgivning, kan vi også hjælpe dig. Vi giver dig således gerne uvildig rådgivning i forbindelse med dine investeringer i software, hardware eller andet.

Klik her for at læse mere om vores rådgivning.